مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 17:102023-05-29حوادث

پایش جنگل های گیلان در قالب 322 بلوک حفاظتی/ بهره برداری از دومین پایگاه اطفاء


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان، از بلوک بندی اراضی منابع طبیعی گیلان برای حفاظت در بخش های حریق و قاچاق و تصرف و چرای دام مازاد و.

خبر داد و اضافه کرد: - ایسنا/گیلان فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان، از بلوک بندی اراضی منابع طبیعی گیلان برای حفاظت در بخش های حریق و قاچاق و تصرف و چرای دام مازاد و.

خبر داد و اضافه کرد: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی در قالب 322 بلوک حفاظتی اقدام به پایش عرصه های جنگلی و مرتعی استان می کنند.

سرهنگ محمد قربانی لرد در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سال گذشته 131 فقره حریق به مساحت 380 هکتار در سطح اراضی جنگلی استان گیلان به وقوع پیوست، اظهار کرد: شاهد کاهش پنج درصدی در تعداد حریق نسبت به سال 1401 هستیم.

وی همچنین از وقوع 6 فقره حریق به مساحت حدود چهار هکتار طی دو ماهه امسال در سطح اراضی ملی استان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به افزایش دمای هوا و کاهش رطوبت کف جنگل، احتمال وقوع آتش سوزی در عرصه های جنگلی و مرتعی استان وجود دارد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان، با اشاره به پیش بینی چهار پایگاه اطفای حریق جنگل ها در استان، گفت: در حال حاضر پایگاه مرکزی استان(رشت) با 10 تیم اطفاء، عملیاتی بوده و پایگاه غرب استان(تالش) پیشرفت 90 درصدی دارد و طی ماه های آینده به بهره بردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش جنگل های گیلان در قالب 322 بلوک حفاظتی/ بهره برداری از دومین پایگاه اطفاء

پایش جنگل های گیلان در قالب 322 بلوک حفاظتی/ بهره برداری از دومین پایگاه اطفاء